Za využívání účtu v Caflou můžete platit (předplácíte si "kredit"):
- převodem
- kartou manuálně (každou platbu zadáte ručně)
- kartou automaticky (systém automaticky strhne odpovídající částku za využívání Caflou - využíváme platební bránu GoPay)
Automatické platby kartou si zvolíte v Nastavení účtu, v sekci Kredit, kliknutím na akci Změnit:
Parametry automatické platby
💡 Využíváme platební brány GoPay - s údaji jeho platební karty GoPay nakládá podle mezinárodního bezpečnostního standardu PCI-DSS Level 1 (jedná se o nejvyšší úroveň datové bezpečnosti ve finančním sektoru).
Po dobití kreditu v případě této volby se v systému nastaví automatické platby, pro které platí následující:
- částka automatické platby vždy odpovídá aktuálnímu zvolenému plánu (např. Kapr, Delfín, Pstruh), počtu uživatelů (viz Ceník) a zda je vaší preferencí měsíční či roční platba (výchozí je měsíční fakturace, lze změnit v Nastavení účtu/Fakturační údaje)
- např. pro plán Kapr a uživatelů je při měsíční frekvenci částka právě 1899 Kč+DPH, odpovídající ceníku
- částka se může při každém cyklu stržení měnit právě podle výše uvedeného (např. váš účet bude větší s více uživateli nebo se změní plán)
- platba probíhá automaticky vždy v den, kdy má dojít k vyčerpání kreditu ve vašem účtu
- zpravidla se jedná o frekvenci měsíční či roční, nicméně přesný termín se odvíjí od očekávaného vyčerpání kreditu, ke kterému může dojít o něco dříve nebo naopak později (např. se zvětší velikost účtu nebo čerpáte kredit i skrze další hrazené aktivity jsko je např. vytěžování faktur, elektronické podpisy apod.)
- v Nastavení účtu, sekci Kredit, vidíte, že je aktivní automatická platba kartou a kdy a který uživatel tuto funcki aktivoval
Komunikace
- Fakturační emaily posíláme na adresy uvedené v Nastavení účtu, Fakturační údaje
- Po první platbě na email obdržíte daňový doklad k provedené platbě
- 7 dní před očekávaným vyčerpáním kreditu obdržíte email s touto informací a dodatkem, že máte aktivní automatické platby kartou a systém si platbu strhne automaticky
- V den vyčerpání kreditu systém automaticky strhne potřebnou částku a odešle email s daňovým dokladem a informací, že kredit byl dobit automaticky
Zrušení automatických plateb kartou
Zrušit automatickou platbu můžete kdykoliv z Nastavení účtu, sekce Kredit:
📧 V případě jakýchkoliv nejasností se na nás obraťťe přes chat v aplikaci nebo emailem na fakturace@caflou.cz