Caflou vám pomůže efektivně řídit celou firmu, zakázky a finance celé firmy i zakázek. Umožní vám sledovat cash flow i předvídat jeho budoucí vývoj. Zbavíte se rutinní práce, snížíte chybovost, zlepšíte týmovou spolupráci a zvýšíte výkon firmy. Vše na jednom místě. Odkudkoli a za dostupnou cenu.
Méně schůzek, telefonátů, lovení informací v e-mailu, přepínání mezi nástroji i stresu. Lepší plánování cash flow a přehledné sledování výkonu firmy nebo zakázek. Caflou vám umožní mít veškerou práci i data na jednom místě a řídit celou firmu od projektů, vztahů se zákazníky, financí a každodenních aktivit až po týmovou produktivitu a ziskovost jednoduše a online.
Stanovte priority a kontrolujte vytížení týmu. Plánujte práci moderně pomocí Ganttova diagramu či Kanban nástěnek. Přesně víte, na čem, kdy a kdo má pracovat. Vykazujte či měřte čas v projektech. Sdílejte informace i kalendáře, plánujte dovolené. Efektivně pracujte odkudkoliv.
Nahradí: Toggl, Basecamp, Wrike, Asana a další
Zbavte se rutinní a opakující se práce. Eliminujte chybovost. Caflou vám pomůže automatizovat procesy ve firmě a vytvářet vlastní workflow.
Nahradí: Make, Zapier a další
Mějte kompletní přehled o svých klientech a dodavatelích. Jednoduše evidujte kontakty, komunikaci, příjmy a výdaje, zakázky, dokumenty i e-maily na jednom místě. Automatizujte nabídky i fakturaci, sledujte prodejní cíle a výkon, plánujte budoucí prodeje.
Nahradí: Pipedrive, HubSpot, Raynet a další
Jednoduše sledujte a plánujte cash flow, předvídejte jeho vývoj v následujících měsících. Propojte projekty a finance pro řízení ziskovosti, zjednodušte fakturaci. Využijte napojení na české i zahraniční banky a automatizujte finanční procesy.
Nahradí: iDoklad, Fakturoid a další
Řiďte ziskovost zakázek a celé firmy. Zdigitalizujte finance a zbavte se papírování. Propojte projekty, objednávky i nabídky s reálnými příjmy i náklady a kontrolujte ziskovost. Potřebné reporty máte na pár kliknutí.
Nahradí: iDoklad, Fakturoid, QuickBooks, FreshBooks a další
Řiďte zakázky včetně jejich finanční stránky a ziskovosti. Plánujte úkoly pomocí WBS, Ganttova diagramu nebo nástěnek Kanban. Sledujte rozpočty a jejich čerpání, kontrolujte termíny. Měřte čas či vytvářejte výkazy na jedno kliknutí. Fakturujte přímo z projektů.
Nahradí: Asana, Basecamp, Wrike, ClickUp a další
Díky Caflou je naše podnikaní přehlednější, lépe se orientujeme v financích, dokážeme lepe plánovat, jsme schopní odhalit, kde nám unikají hodiny/peníze, jaké projekty se vyplácí.
Jiří Mrázek
Majitel, Nanovo
Za 10 let podnikání jsem vyzkoušel nespočet programů, které mají nejrůzněji usnadňovat administrativu, ale Caflou je s přehledem strčí do kapsy.
Tomáš Dočkal
Jednatel a krejčí, Krejčovství Tomáše Dočkala
Caflou používáme na denní bázi. Jsme výrobní značka orientující se na zakázkovou výrobu. Je pro nás proto důležité mít nad jednotlivými projekty detailní přehled. Je skvělé pracovat s jedním nástrojem s tak širokým záběrem.
Jan Černý
Majitel, LAFURNI
Díky Caflou mohu přehledně plánovat projekty dlouhodobě předem a díky úkolům tak vím v pravý čas, kdy si zajistit potřebný materiál a také kdy dojde k montáži u zákazníka. Jsem tedy schopen zákazníkovi slíbit termín na den přesně i s aktuálně půlročním předstihem.
Petr Vitásek
Majitel, Truhlářství Petr Vitásek
Kdybych měl Caflou nahradit lidmi, potřeboval bych dva pracovníky, kteří by dohromady stáli sto tisíc měsíčně. S Caflou je to jednodušší.
David Škaroupka
Jednatel, Ilios, 20 zaměstnanců
Začnete už dnes, zdarma a bez rizika, a uvidíte ten rozdíl.
Získali jsme lepší celkový přehled o firmě i efektivnější možnosti kontroly. Vzniká méně chyb, jsme produktivnější a spolupráce v týmu je hladší. Jedním z dobrých klíčových ukazatelů výkonnosti je, že jsme v posledních přibližně šesti měsících nepřišli kvůli chybě o žádného zákazníka.
Balázs Ormándlaki
CEO, Drive Online Marketing
Řízení i několika projektů najednou je teď mnohem snazší. Když kliknu na projekt, zjistím vše potřebné a dokážu rychle reagovat na změny. Ke každému úkolu přidáváme rozpočet, takže můžu snadno sledovat, co kolegové dělají.
Miroslav Adamec
Project Manager, coalSoft
Jednoduše si zapnu časomíru u konkrétního projektu. Nemusím složitě dohledávat, k čemu záznam času patří, ani vytvářet žádné reporty. Pokud něco nevím, stačí přidat dotaz k projektu nebo si s kolegy napsat přes chat. Systém mi také připomene, že se blíží termín dokončení projektu. Pracuji mnohem efektivněji a jsem méně ve stresu.
Tereza Šmídová
Grafická designérka, Creative One