Caflou vám pomůže efektivně řídit celou firmu, zakázky a finance celé firmy i zakázek. Umožní vám sledovat cash flow i předvídat jeho budoucí vývoj. Zbavíte se rutinní práce, snížíte chybovost, zlepšíte týmovou spolupráci a zvýšíte výkon firmy. Vše na jednom místě. Odkudkoli a za dostupnou cenu.
Méně schůzek, telefonátů, lovení informací v e-mailu, přepínání mezi nástroji i stresu. Lepší plánování cash flow a přehledné sledování výkonu firmy nebo zakázek. Caflou vám umožní mít veškerou práci i data na jednom místě a řídit celou firmu od projektů, vztahů se zákazníky, financí a každodenních aktivit až po týmovou produktivitu a ziskovost jednoduše a online.
Stanovte priority a kontrolujte vytížení týmu. Plánujte práci moderně pomocí Ganttova diagramu či Kanban nástěnek. Přesně víte, na čem, kdy a kdo má pracovat. Vykazujte či měřte čas v projektech. Sdílejte informace i kalendáře, plánujte dovolené. Efektivně pracujte odkudkoliv.
Nahradí: Toggl, Basecamp, Wrike, Asana a další
Zbavte se rutinní a opakující se práce. Eliminujte chybovost. Caflou vám pomůže automatizovat procesy ve firmě a vytvářet vlastní workflow.
Nahradí: Make, Zapier a další
Mějte kompletní přehled o svých klientech a dodavatelích. Jednoduše evidujte kontakty, komunikaci, příjmy a výdaje, zakázky, dokumenty i e-maily na jednom místě. Automatizujte nabídky i fakturaci, sledujte prodejní cíle a výkon, plánujte budoucí prodeje.
Nahradí: Pipedrive, HubSpot, Raynet a další
Jednoduše sledujte a plánujte cash flow, předvídejte jeho vývoj v následujících měsících. Propojte projekty a finance pro řízení ziskovosti, zjednodušte fakturaci. Využijte napojení na české i zahraniční banky a automatizujte finanční procesy.
Nahradí: iDoklad, Fakturoid a další
Řiďte ziskovost zakázek a celé firmy. Zdigitalizujte finance a zbavte se papírování. Propojte projekty, objednávky i nabídky s reálnými příjmy i náklady a kontrolujte ziskovost. Potřebné reporty máte na pár kliknutí.
Nahradí: iDoklad, Fakturoid, QuickBooks, FreshBooks a další
Řiďte zakázky včetně jejich finanční stránky a ziskovosti. Plánujte úkoly pomocí WBS, Ganttova diagramu nebo nástěnek Kanban. Sledujte rozpočty a jejich čerpání, kontrolujte termíny. Měřte čas či vytvářejte výkazy na jedno kliknutí. Fakturujte přímo z projektů.
Nahradí: Asana, Basecamp, Wrike, ClickUp a další
Mám klid a jistotu, že vše kdykoli najdu v Caflou. Ušetří mi to spoustu času i nervů. Oceňuji také skvělou personalizaci programu a to, že se Caflou neustále vyvíjí a zlepšuje.
Petr Kotaška
Jednatel, Bytový servis KoZa s.r.o.
Za 10 let podnikání jsem vyzkoušel nespočet programů, které mají nejrůzněji usnadňovat administrativu, ale Caflou je s přehledem strčí do kapsy.
Tomáš Dočkal
Jednatel a krejčí, Krejčovství Tomáše Dočkala
Caflou používáme na denní bázi. Jsme výrobní značka orientující se na zakázkovou výrobu. Je pro nás proto důležité mít nad jednotlivými projekty detailní přehled. Je skvělé pracovat s jedním nástrojem s tak širokým záběrem.
Jan Černý
Majitel, LAFURNI
Když zadám do Caflou nového zákazníka, automaticky se k němu vytvoří projekt a úkol. Veškeré informace se v přehledné a jasné podobě objeví v Caflou kolegy, který na danému úkolu bude pracovat. Když ten označí úkol za dokončený, automaticky se vytvoří navazující úkol pro dalšího člověka, který má na starosti například vystavení faktury.
Petr Kotaška
Jednatel, Bytový servis KoZa s.r.o., 10-15 zaměstnanců
Kdybych měl Caflou nahradit lidmi, potřeboval bych dva pracovníky, kteří by dohromady stáli sto tisíc měsíčně. S Caflou je to jednodušší.
David Škaroupka
Jednatel, Ilios, 20 zaměstnanců
Začnete už dnes, zdarma a bez rizika, a uvidíte ten rozdíl.
Získali jsme lepší celkový přehled o firmě i efektivnější možnosti kontroly. Vzniká méně chyb, jsme produktivnější a spolupráce v týmu je hladší. Jedním z dobrých klíčových ukazatelů výkonnosti je, že jsme v posledních přibližně šesti měsících nepřišli kvůli chybě o žádného zákazníka.
Balázs Ormándlaki
CEO, Drive Online Marketing
Řízení i několika projektů najednou je teď mnohem snazší. Když kliknu na projekt, zjistím vše potřebné a dokážu rychle reagovat na změny. Ke každému úkolu přidáváme rozpočet, takže můžu snadno sledovat, co kolegové dělají.
Miroslav Adamec
Project Manager, coalSoft
Jednoduše si zapnu časomíru u konkrétního projektu. Nemusím složitě dohledávat, k čemu záznam času patří, ani vytvářet žádné reporty. Pokud něco nevím, stačí přidat dotaz k projektu nebo si s kolegy napsat přes chat. Systém mi také připomene, že se blíží termín dokončení projektu. Pracuji mnohem efektivněji a jsem méně ve stresu.
Tereza Šmídová
Grafická designérka, Creative One