Caflou vám pomůže efektivně řídit celou firmu, zakázky a finance celé firmy i zakázek. Umožní vám sledovat cash flow i předvídat jeho budoucí vývoj. Zbavíte se rutinní práce, snížíte chybovost, zlepšíte týmovou spolupráci a zvýšíte výkon firmy. Vše na jednom místě. Odkudkoli a za dostupnou cenu.
Méně schůzek, telefonátů, lovení informací v e-mailu, přepínání mezi nástroji i stresu. Lepší plánování cash flow a přehledné sledování výkonu firmy nebo zakázek. Caflou vám umožní mít veškerou práci i data na jednom místě a řídit celou firmu od projektů, vztahů se zákazníky, financí a každodenních aktivit až po týmovou produktivitu a ziskovost jednoduše a online.
Stanovte priority a kontrolujte vytížení týmu. Plánujte práci moderně pomocí Ganttova diagramu či Kanban nástěnek. Přesně víte, na čem, kdy a kdo má pracovat. Vykazujte či měřte čas v projektech. Sdílejte informace i kalendáře, plánujte dovolené. Efektivně pracujte odkudkoliv.
Nahradí: Toggl, Basecamp, Wrike, Asana a další
Zbavte se rutinní a opakující se práce. Eliminujte chybovost. Caflou vám pomůže automatizovat procesy ve firmě a vytvářet vlastní workflow.
Nahradí: Make, Zapier a další
Mějte kompletní přehled o svých klientech a dodavatelích. Jednoduše evidujte kontakty, komunikaci, příjmy a výdaje, zakázky, dokumenty i e-maily na jednom místě. Automatizujte nabídky i fakturaci, sledujte prodejní cíle a výkon, plánujte budoucí prodeje.
Nahradí: Pipedrive, HubSpot, Raynet a další
Jednoduše sledujte a plánujte cash flow, předvídejte jeho vývoj v následujících měsících. Propojte projekty a finance pro řízení ziskovosti, zjednodušte fakturaci. Využijte napojení na české i zahraniční banky a automatizujte finanční procesy.
Nahradí: iDoklad, Fakturoid a další
Řiďte ziskovost zakázek a celé firmy. Zdigitalizujte finance a zbavte se papírování. Propojte projekty, objednávky i nabídky s reálnými příjmy i náklady a kontrolujte ziskovost. Potřebné reporty máte na pár kliknutí.
Nahradí: iDoklad, Fakturoid, QuickBooks, FreshBooks a další
Řiďte zakázky včetně jejich finanční stránky a ziskovosti. Plánujte úkoly pomocí WBS, Ganttova diagramu nebo nástěnek Kanban. Sledujte rozpočty a jejich čerpání, kontrolujte termíny. Měřte čas či vytvářejte výkazy na jedno kliknutí. Fakturujte přímo z projektů.
Nahradí: Asana, Basecamp, Wrike, ClickUp a další
Jednoduché, intuitivní, uživatelské rozhraní s bohatým obsahem. A podpora uživatelů při dotazovaní a odpovědí a celková úroveň komunikace je úžasná. Nikde jsem nic podobného neviděl. Výborný zážitek.
Ing. Pavel Pilař
Jednatel, bizCON s.r.o.,
účetní poradce, vedení účetnictví a daňové evidence
Caflou mi, jako majiteli firmy, přineslo především výkon a přehled. Vím, kolik ve firmě vyděláváme, vím, co se mám snažit víc prodávat. Skvělá je úspora času v rámci administrace, mohl jsem se více věnovat obchodu a zvednout zisky.
Martin Stanovský
majitel, Stanovský consulting & marketing, 12 zaměstnanců
Caflou naprosto splnilo mé očekávání:). Mám celkový přehled o svých klientech, jejich kontaktech, projektech – úkolech, očekávaných i skutečných příjmech/výdajích. Každý den využívám funkci měření času, která mi nejen pomáhá s kontrolou času stráveného nad jednotlivými projekty/úkoly, ale dává mi i zpětnou vazbu o mé produktivitě.
Monika Klečková
Majitel, Skvělý marketing
Díky Caflou mám mnohem lepší přehled o chodu firmy. Jsem klidnější a sebejistější, protože vím, že v případě potřeby si v systému dohledám jakékoli informace. Jednotný systém navíc působí profesionálně. Automatizace v Caflou nám pomohla zbavit se rutinní mechanické práce a tím i stresu.
Igor Pavelek
Co-founder & VP Operations, Pygmalios, 23 zaměstnanců
Caflou vneslo do firmy řád. Neumím si představit, že bychom tento nástroj neměli. Veškeré informace z nástroje, který používáme pro obchod, se automaticky přepíšou do Caflou. Předají se tak ihned a snadno projektovému řízení.
Michal Mervart
Majitel, mime digital, 40 zaměstnanců
Začnete už dnes, zdarma a bez rizika, a uvidíte ten rozdíl.
Získali jsme lepší celkový přehled o firmě i efektivnější možnosti kontroly. Vzniká méně chyb, jsme produktivnější a spolupráce v týmu je hladší. Jedním z dobrých klíčových ukazatelů výkonnosti je, že jsme v posledních přibližně šesti měsících nepřišli kvůli chybě o žádného zákazníka.
Balázs Ormándlaki
CEO, Drive Online Marketing
Řízení i několika projektů najednou je teď mnohem snazší. Když kliknu na projekt, zjistím vše potřebné a dokážu rychle reagovat na změny. Ke každému úkolu přidáváme rozpočet, takže můžu snadno sledovat, co kolegové dělají.
Miroslav Adamec
Project Manager, coalSoft
Jednoduše si zapnu časomíru u konkrétního projektu. Nemusím složitě dohledávat, k čemu záznam času patří, ani vytvářet žádné reporty. Pokud něco nevím, stačí přidat dotaz k projektu nebo si s kolegy napsat přes chat. Systém mi také připomene, že se blíží termín dokončení projektu. Pracuji mnohem efektivněji a jsem méně ve stresu.
Tereza Šmídová
Grafická designérka, Creative One