Nyní může být vaše práce s vlastními atributy zase o kousek efektivnější. Máme pro vás 6 vylepšení:
1. Nastavte vlastní atribut jako povinný
Takto zajistíte, že zadavatel nezapomene klíčovou informaci vyplnit.
🔐 2. Určete, kdo může vlastní atribut vyplnit nebo změnit
Ideální např. pro schvalování, kdy např. fakturu může schválit pouze určený uživatel.
3. Určete, pro jaké typy projektů a úkolů se daný atribut nabídne
Ne každý projekt nebo úkol potřebuje všechny vlastní atributy, nyní lze vlastní atributy ve formuláři projektu či úkolu nabídnout k vyplnění jen tehdy, pokud má projekt/úkol určený typ pro daný atribut.
4. Určete si vlastní pořadí atributů
Pokud máte více atributů pro jeden typ objektu, můžete si nyní přes "drag & drop" atributy seřadit ve Správě vlastních atributů (v Nastavení účtu) a podle tohoto pořadí budou atributy řazeny v objektech.
5. Nové typy vlastních atributů - lokalita a kontakt
Atribut typu lokalita nabídne vyhledání adresy přes Google mapy.
Atribut typu kontakt umožní doplnit k objektu kontakt, který máte uvedený v účtu - např. si k události můžete uvést, s kým od zákazníka jste měli schůzku.
6. Typ atributu "URL" nabízí nyní text odkazu
Např. místo "https://www.caflou.cz" bude v přehledech zobrazeno "Web klienta" apod.
💡 Více se o vlastních atributech dozvíte zde: Jak pracovat s vlastními atributy 📖
Věříme, že se vám rozšíření budou líbit a pomohou vám pracovat zase o kousek efektivněji.