Ne vše se vždy povede nebo funguje tak, jak si to plánujeme. Ne vše se líbí všem. Ne vždy každý souhlasí se vším. Někdy něco někomu chybí. 

 

 

Pro ukázku:

  • Někomu se nelíbí naše reklama.
  • Někomu se nelíbí, že se mu ukazuje naše reklama.
  • Někomu se nelíbí barva našeho webu.
  • Někomu se nelíbí, že jsme v cloudu.
  • Někomu se nelíbí, že nejsme offline.
  • Někomu se nelíbí, že nejsme úplně zadarmo.
  • Někomu se nelíbí, že nestojíme 50 Kč za měsíc.
  • Někomu se nelíbí, že neumíme A, když konkurence A umí.
  • Někomu se nelíbí, že nejsme jako konkurence.
  • Někomu se nelíbí, že nemáme v přehledu B sloupeček B2.
  • Někomu se nelíbí, že máme v přehledu B sloupeček B1
  • Někomu se nelíbí. že se jmenujeme Caflou (je to prý jako kašlání, lepší prý něco jako Úkolovníček.cz).
  • Někomu se prostě nelíbíme.
  • Někdo nám i vynadá.

Apod.

Už jsem dříve psal, že ať děláte, co děláte, nikdy váš produkt nebo služba asi nebude pro úplně všechny, tak to chodí. A také to chodí tak, že vám lidé budou v horším případě říkat, že se jim vůbec nelíbíte, že je otravujete, v lepším případě, že něco není ideální, že by to mohlo být tak či onak, jinak. I tak to  chodí. A buďte za to rádi. Když se nebude ozývat nikdo, asi nikoho nezajímáte. 

Hlavně se snažte nebrat všechny ty "stížnosti" osobně. My se to učíme takto nebrat, někdy to jde lépe, někdy hůře, ale lepšíme se. Většina výše uvedeného není cílený útok na vás, na vaši drzost, neschopnost, (ne)relevanci. Často vám lidé chtějí i pomoci svým názorem, nápadem, připomínkou.

Ale co je zásadní, snažte se s každou zpětnou vazbou pracovat, např.:

  • Někomu se nelíbí naše reklama? zkusme se zamyslet, jestli na tom něco je, co by šlo udělat jinak, jiné argumenty, barvy, obrázky, formát
  • Někomu nelíbí, že mu ukazujete reklamu? zkusme se zamyslet, jestli cílíme správně
  • Někomu se nelíbí, že jsme v cloudu? zkume se zamyslet, jestli dobře vysvětlujeme, jak Caflou jako software pro freelancery a malé firmy pracuje s riziky cloudu
  • Někomu se nelíbí, že stojíme více než 50 Kč? zkusme se zamyslet, jak lépe ukázat přidanou hodnotu Caflou, jak opodstatnit naše ceny
  • Někomu něco v aplikaci chybí? zkusme se zamyslet, jestli se takto neptá více uživatelů, jestli bychom to neměli přidat, jestli to ocení většina uživatelů
  • Někomu se nelíbí, že nejsme jako konkurence? zkusme se zamyslet, jestli správně poukazujeme na naši unikátnost, na to, že jsme jiní, že něco chceme dělat jinak, že něco nechceme dělat

Atd.

Někomu se něco nelíbí, někomu se nelíbíme, někdo nám nadává....zkusme se zamyslet, proč tomu tak je, co se s tím dá dělat, jestli na "stížnostech" není něco, co nám může pomoci být zase o trochu lepší. Caflou každá zpětná vazba posouvá dál, často máme klapky na očích a nevidíme problém, dokud nám o něm někdo neřekne. Za pochvaly jsme rádi, ale "stížnosti", "nadávky" často poukazují na nějaké chybky, problémy. A proto se je nesnažíme brát osobně, snažíme je brát jako konstruktivní připomínky, které si zaslouží pozornost.

Berete to také tak?