Podívejte se na další "dávku" úprav, rozšíření a novinek, na kterých jsme za poslední týdny v Caflou pracovali.

#personalizace

Vlastní názvy objektů (firmy, projekty) - např. pokud vám nevyhovuje termín "firma", lze ji přejmenovat na "zákazník", "projekt" lze zase třeba přejmenovat na "zakázka" a tato změna terminologie se projeví napříč systémem:

Vlastní terminologie

#automatizace #integrace

Rozšíření možností při posílání emailů přes automatické procesy:

  • mezi adresáty lze nyní relativně vybrat i jakýkoliv vlastní atribut typu "email" pro firmu, projekt a úkol - tedy pokud se má email o změně stavu projektu poslat na vybraný email, můžete ten určit přímo u projektu a na něj se zpráva odešle
  • proměnné lze nyní používat i v předmětu zprávy (doposud to bylo možné jen v těle zprávy)
  • lze využít více proměnných pro firmy, projekty a úkoly, např. {id} (nebo jakýkoliv atribut u firmy, projektu a úkolu)

Více proměnných do emailů u autoprocesů

Oboustranná synchronizace Gmailu a Outlook v reálném čase - pokud máte svoji schránku na Gmailu nebo Outlooku napojenou do Caflou, pak lze nyní aktivovat synchronizaci stavů emailů (přečeteno/nepřečteno, archivováno, smazáno) a to oběma směry:

Obousměrná synchronizace emailů v reálném čase

#práva

Převedení fiktivního uživatele na běžného uživatele - pokud pracujete s fiktivními uživateli a potřebujete z takového uživatele vytvořit uživatele regulérního, na kterého se vše přenese (např. úkoly, projekty, výkazy apod.), pak nyní ve Správě uživatelů snadno tento přesun provedete:

Změna fiktivního uživatele na běžného uživatele

Nová role "Spolupracující" na firmě - doplnili jsme novou roli u objektů typu "firma". Můžete tedy k firmě přiřadit více uživatelů než jen přiřazenou osobu a tím jim nastavit této roli odpovádající práva:

Spolupracující u firmy

#doklady #faktury

Dobropisy - z faktur vydaných i přijatých lze nyní vytvářet dobropisy, tzn. už není třeba je vytvářet oklikou. Dobropis v Caflou z vydané i přijaté faktury vystavíte přes akční menu faktury, ze které dobropis vytváříte:

Dobropisy

Více variant šablon sdílení dokladů (faktury, nabídky, objednávky...) - pro sdílení dokladů si nyní můžete připravit více variant šablon. V Nastavení dokladů, v sekci Sdílení si můžete ke každému dokladu vytvořit verze šablon a to i v jazykových mutacích. Verzi si pak zvolíte ve formuláři sdílení:

Varianty šablon sdílení

obecné

Nové akce v kalendáři - přímo v kalendáři lze zadat úkol, výkaz nebo příjem/výdaj. Neznamená to, že výkazy a příjmy/výdaje lze v kalendáři zobrazit, ale můžete je k danému dni či hodině vytvořit:

Nové akce v kalendáři

Věříme, že mnohé z těchto novinek využijete pro zefektivnění vaší práce.