Jsme tuning pro vaše Caflou.
Využíváme pestré zkušenosti z mnoha organizací ale i z řízení vlastní firmy, abychom vám pomohli podnikat radostněji. Caflou je náš denní chleba a jsme jeho autorizovaným externím partnerem.
Provedeme vás nastavením, nasazením a propojením Caflou.
Co umíme
- Naučíme vás v Caflou cokoliv, co budete potřebovat.
- Pomůžeme vám s rozhodnutím, jestli je pro vás Caflou to správné řešení.
- Nastavíme správné procesy kolem Caflou, abyste v něm měli kvalitní data.
- Pomůžeme vám přizpůsobit Caflou pro váš tým tak, aby každý viděl přesně to, co ke své práci potřebuje.
- Ukážeme vám, jak si v Caflou “prošlapávat zkratky” k tomu, co potřebujete.
- Navrhneme pokročilá řešení s využitím platformy Make tam, kde to dává smysl.
- Propojíme Caflou s dalšími systémy – například s vaším účetním softwarem, Google nebo Office nástroji.
- Co už jsme si vyzkoušeli: Abra, iDoklad, Fakturoid, Pohoda, Pipedrive, Google sheets, Google forms, Google kalendář, Google docs, Google drive, Google sheets, Gmail, GPS kniha jízd, Podio a mnohé další.
- Navíc víme předem o novinkách, které se chystají 😎
Problémy, které řešíme
- Ztrácíte se, nebo nevyznáte v Caflou, nerozumíte funkcím, grafům, filtrům…
- Dostat data do Caflou znamená spoustu otravného klikání.
- Nevíte, jak v Caflou plánovat cashflow do budoucnosti.
- Graf cashflow ukazuje nesmysly, nedaří se dostat tam reálné info o vašich financích.
- Firma je zaplevelená zbytečnými papíry, tiskne smlouvy, faktury a podobně…
- Slyšeli jste o automatizacích a nevíte, jak na ně.
Toto nám napsal Martin, majitel firmy Staveng poté, co jsme na dva dny navštívili jeho firmu:
A toto Juraj Zaťko, majitel marketingové agentury:
Jak pracujeme
🧠 |
🥊 |
🧭 |
Sdílení know-how |
Vedení k proaktivitě |
Rozlišování přání a potřeb |
Skrze Caflou guides se stanete členy sítě více než 50 firem, které si naším prostřednictvím sdílí ty nejefektivnější praktiky používání Caflou. |
Podporujeme vás v tom, abyste v Caflou byli co nejvíce aktivní s cílem si systém co nejrychleji osvojit. |
Cílíme na vytvoření udržitelného systému, který možná nefunguje tak, jak jste původně chtěli, ale co nejvíce tak, jak skutečně potřebujete. |
Jak vše probíhá
Nejdříve se poznáme – zjistíme, zda sedí vzájemná očekávání a ujasníme si cíle. Poté se vrhneme do práce, ať už půjde o nastavení účtu, předávání znalostí nebo optimalizaci procesů.
Typicky vedeme konzultace 1-2 dny v týdnu uvnitř firmy nebo formou pravidelných online meetingů. Řada firem, které byly s Caflou na začátku, si pochvalovala úvodní pětidenní sprint, kdy stihneme postavit základní funkční řešení. Caflou mazáci zas využívají nárazové online konzultace.
Bohužel neumíme fungovat jako ad hoc zákaznická podpora mimo časy domluvených konzultací. V nich se plně věnujeme jiným klientům. Proto si prosím vaše požadavky pište, rádi vám s nimi pomůžeme na následující schůzce.
S kým můžete spolupracovat
Ondřej Koudela |
Markéta Koubová |
Senior Caflou Guide | Junior Caflou Guide |
Ondřej má rozsáhlé zkušenosti s implementací Caflou do firem z různých oborů. Pro Caflou vedl několik webinářů. Je expertem na základní i pokročilé požadavky klientů včetně automatizací přes Make. |
Markéta se před Caflou profesně věnovala práci s daty a má byznysové vzdělání. Teď se po boku Ondřeje intenzivně zaškoluje a pomáhá klientům se základními požadavky a nastavením. |
Jednodenní konzultace (7 h): 10 042 Kč |
Jednodenní konzultace (7 h): 4 542 Kč |
Nejsme plátci DPH. |
📞 Jak nás kontaktovat
nebo nám napište mail. Ondrášovi na info@caflou-guides.cz, Markétě na marketakoubova11@gmail.com
Všeobecné obchodní podmínky Caflou Guides zde>>
💡 Série Rady, tipy a návody od Caflou Guides
1. Jak na selektivní upomínky v Caflou
2. Jak na automatické sbírání leadů do Caflou
3. Jak na automatizaci od nabídky po fakturu
4. Jak řídit firemní peníze v Caflou? (webinář)
5. Jak automatizovat prodej v Caflou? (webinář)