<< Zpět do Vzdělávacího centra
SmartEmailing je český nástroj pro e-mailový marketing, který umožňuje firmám efektivně komunikovat se svými zákazníky prostřednictvím e-mailů. Caflou nabízí přímou integraci se SmartEmailingem v rámci tzv. connectorů. Integrace spočívá v tom, že pokud u firmy uvedete emailovou adresu, lze z Caflou do seznamu kontaktů ve SmartEmailingu tento email uložit a využít k následné rozesílce emailů přímo ve SmartEmailingu. V rámci tohoto "exportu" kontaktů lze kromě emailové adresy odesílat z Caflou i další parametry, např. adresu atd.
Jak propojit Caflou se SmartEmailingem
1) Aby mohlo proběhnout úspěšné propojení, je třeba nejprve získat ve SmartEmailingu API klíč (Můj účet - API klíče)
|
|
Nyní už můžeme přímo propjit Caflou se SmartEmailingem.
2) V sekci Nastavení účtu - Integrace - Connector zvolíte akci Přidat spojení:
3) Zadáte Název spojení, zvolíte program, jako přihlašovací jméno použijete to, kterým se přihlašujete do SmartEmailingu, a zadáte dříve získaný API klíč a odkliknete Připojit.
Parametry propojení
4) Po připojení vyberete seznam kontaktů, do kterého se ve SmartEmailingu budou importovat kontakty z Caflou.
5) Dále si můžete zaškrtnout políčko Importovat stav kontaktu a kam ho importovat. Tj. ze SmartEmailingu se bude zpětně do Caflou ke každé Firmě importovat stav kontaktu (Subscriber status např. subsribed, unsubscribed, soft bounce, hard bounce atd. ). Při prvním napojování SmartEmailingu systém u tohoto bodu nabídne vytvoření atributu, do kterého bude stav kontaktu ze SmartEmailingu aktualizovat (systém vytvoří vlastní atribut a nazve ho Subscriber status).
6) Také lze zvolit, zda ze SmartEmailingu importovat informaci o odeslané kampani na konkrétní firmu. Pokud ze SmartEmailingu odejde email na některý z kontaktů, poté se v Caflou tato skutečnost zapíše ve formě komentáře právě u firmy s kontaktem, na který se kampaň odeslala.
Kdy exportovat a jaké atributy přenášet
7) Dále je možnost nastavit si podmínku, při které se kontakty exportují do SmartEmailingu (např. pokud firma v Caflou má štítek XY nebo stav firmy je XZ).
8) V posledním kroku je třeba nastavit správné spárování atributů (typicky www, telefon, adresa...), tedy do kterých políček ve SmartEmailingu se zapíšou které atributy z Caflou.
9) Formulář potvrdíte kliknutím na Uložit a z přehledu connectorů můžete proces ručně spustit nebo počkat na automatický běh, pokud jste si ho nastavili, které probíhá 2x denně.