"Lehký" firemní systém pro malé firmy

Získejte 100% kontrolu nad firmou a týmem. S Caflou logicky a online propojíte své zákazníky, projekty, úkoly, výkazy, cash flow, faktury, nabídky nebo objednávky.

All-in-one manažerský systém

Všechny nástroje, které potřebujete

Méně schůzek, telefonátů, lovení informací v e-mailu, přepínání mezi nástroji i stresu. Lepší plánování cash flow a přehledné sledování výkonu firmy nebo zakázek. Caflou vám umožní mít veškerou práci i data na jednom místě a řídit celou firmu od projektů, vztahů se zákazníky, financí a každodenních aktivit až po týmovou produktivitu a ziskovost jednoduše a online.

<span class="translation_missing" title="translation missing: cs.homepage.pane-2.features.timing.headline">Headline</span>

Organizace času

Stanovte priority a kontrolujte vytížení týmu. Plánujte práci moderně pomocí Ganttova diagramu či Kanban nástěnek. Přesně víte, na čem, kdy a kdo má pracovat. Vykazujte či měřte čas v projektech. Sdílejte informace i kalendáře, plánujte dovolené. Efektivně pracujte odkudkoliv.

Nahradí: Toggl, Basecamp, Wrike, Asana a další

<span class="translation_missing" title="translation missing: cs.homepage.pane-2.features.automation.headline">Headline</span>

Automatizace práce

Zbavte se rutinní a opakující se práce. Eliminujte chybovost. Caflou vám pomůže automatizovat procesy ve firmě a vytvářet vlastní workflow.

Nahradí: Make, Zapier a další

<span class="translation_missing" title="translation missing: cs.homepage.pane-2.features.customers.headline">Headline</span>

Vztahy se zákazníky

Mějte kompletní přehled o svých klientech a dodavatelích. Jednoduše evidujte kontakty, komunikaci, příjmy a výdaje, zakázky i dokumenty na jednom místě. Automatizujte nabídky i fakturaci, sledujte prodejní cíle a výkon, plánujte budoucí prodeje.

Nahradí: Pipedrive, HubSpot, Raynet a další

<span class="translation_missing" title="translation missing: cs.homepage.pane-2.features.finance.headline">Headline</span>

Fakturace a finance

Jednoduše sledujte a plánujte cash flow, předvídejte jeho vývoj v následujících měsících. Propojte projekty a finance pro řízení ziskovosti, zjednodušte fakturaci. Využijte napojení na české i zahraniční banky a automatizujte finanční procesy.

Nahradí: iDoklad, Fakturoid a další

<span class="translation_missing" title="translation missing: cs.homepage.pane-2.features.health.headline">Headline</span>

Finanční zdraví firmy

Řiďte ziskovost projektů a celé firmy. Zdigitalizujte finance a zbavte se papírování. Propojte projekty, objednávky i nabídky s reálnými příjmy i náklady a kontrolujte ziskovost. Potřebné reporty máte na pár kliknutí.

Nahradí: iDoklad, Fakturoid, QuickBooks, FreshBooks a další

<span class="translation_missing" title="translation missing: cs.homepage.pane-2.features.management.headline">Headline</span>

Řízení projektů

Řiďte projekty včetně jejich finanční stránky a ziskovosti. Plánujte úkoly pomocí WBS, Ganttova diagramu nebo nástěnek Kanban. Sledujte rozpočty a jejich čerpání, kontrolujte termíny. Měřte čas či vytvářejte výkazy na jedno kliknutí. Fakturujte přímo z projektů.

Nahradí: Asana, Basecamp, Wrike, ClickUp a další

<span class="translation_missing" title="translation missing: cs.features.pane-4.link">Link</span>

Vztahy se zákazníky

Mějte obchodní aktivity plně pod kontrolou

  • Vše podstatné máte na očích. S Caflou máte po ruce je vždy přehled Vašich klientů nebo dodavatelů. Pod každou firmou máte kompletní přehled o jejich aktivitách, ať už jde o kontakty, komunikaci, příjmy a výdaje, zakázky nebo faktury, ale také třeba dokumenty.
  • Sledovat můžete také bonitu a platební morálku obchodních partnerů.
<span class="translation_missing" title="translation missing: cs.features.pane-3.link">Link</span>

Řízení projektů

Mějte po ruce vše, co potřebujte pro řízení projektů, a ještě více

  • Plánujte a řiďte projekty a úkoly pomocí moderních nástrojů, jako je WBS, Ganttův diagram nebo nástěnky Kanban.
  • S kolegy, ale také externisty nebo klienty komunikujete přes komentáře, interní chat v aplikaci nebo pomocí notifikací.
  • Práci nebo zakázky evidujete v projektech, aplikujete projektové řízení, sledujte rozpočty a čerpání zdrojů, kontrolujte termíny, přiřazujte úkoly.
  • Zbavte se ručního zadávání dat pomocí chytrých automatizací.

V Caflou vedeme veškeré výdaje. Můžeme se tak podívat na všechny projekty za poslední dva roky a přesně zjistit jejich náklady. Pomáhá nám to při sestavování rozpočtu projektů.

Miroslav Adamec
Project Manager, coalsoft

<span class="translation_missing" title="translation missing: cs.features.pane-6.link">Link</span>

Finanční zdraví firmy

Sledujte, plánujte a řiďte cash flow

  • Sledujte a hlídejte veškeré příjmy i výdaje – plánujte cash flow jak pro celou firmu, tak i podle zákazníků, dodavatelů nebo po jednotlivých projektech.
  • Automaticky importujte příchozí i odchozí platby z bank v celé Evropě nebo příjmy a výdaje z účetních programů. Sledovat a předvídat můžete i odvody nebo vratky DPH.
  • V Caflou můžete pracovat s nabídkami a objednávkami, evidovat přijaté a vydané faktury a využít i sklad nebo ceník. Veškere platby a faktury můžete párovat s bankou. Využít můžete vytěžování faktur pomocí umělé inteligence.
<span class="translation_missing" title="translation missing: cs.features.pane-2.link">Link</span>

Organizace času

Zvyšte výkon týmu

  • Plánujte vytížení týmu, přidělujte úkoly na základě dostupné kapacity.
  • Vytížení vašeho týmu dle naměřeného nebo vykázaného času nebo dle naplánovaných úkolů snadno sledujete v přehledných grafických reportech. 
  • Hodnoťte ziskovost projektů i každého členů týmu.

Plánování cash flow je nyní s Caflou mnohem snazší. Příjmy a výdaje můžeme sledovat po dnech a jednotlivých projektech, což je v době časté práce z domova velkou výhodou.

Arvydas Kublickas
CEO, NJ Optimal

<span class="translation_missing" title="translation missing: cs.features.pane-7.link">Link</span>

Automatizace práce

Chytře plánujte a organizujte

  • Zrušte rutinní práci a ruční vkládání údajů, minimalizujte chybovost.
  • Nastavte si jednoduše vlastní automatické procesy ve firmě.
  • Vytvářejte projekty či úkoly ze šablon, prostřednictvím e-mailu nebo zcela automaticky na základě pravidel, která si sami nastavíte.
  • Automatizovat své procesy můžete také pomocí propojení Caflou s dalšími systémy přes API nebo Integromat / Make.

Nechme mluvit zákazníky

Vše na jednom místě
s kontextem

Ziskovost<br/>40%

Dnes prakticky vše na jednom místě s kontextem, který nám předchozí fungování neumožňovalo. Tvorba nabídek a výkazů, které se váží k projektům, které se vždy "přetvoří" na faktury, které jsou krásně pohromadě v cashflow. Můžeme se kdykoliv podívat co jsme dělali pro konkrétního klienta... Od vytvořených nabídek, vykázaného času na jednotlivých projektech, přes faktury až po celkové finance...

Václav Hlaváček
CEO, Smartech orange

Úspora
času i zdrojů

Úspora<br />8–10 hodin týdně

Caflou vneslo do firmy řád. Neumím si představit, že bychom tento nástroj neměli. Veškeré informace z nástroje, který používáme pro obchod, se automaticky přepíšou do Caflou. Předají se tak ihned a snadno projektovému řízení.

Michal Mervart
Majitel, mime digital, 40 zaměstnanců

Efektivní
vyhodnocení rentability

Snížení nákladů<br />na HR o 100 000 Kč

S Caflou jsme schopni přiřazovat příjmy, výdaje a čas jednotlivým projektům díky čemuž jsme schopni přesně vyhodnocovat rentabilitu a jiné ekonomické ukazatele. 

Pavel Schiller
CEO, ASN Plus, 15 zaměstnanců

Proč vás bude práce s Caflou bavit?

Začnete už dnes, zdarma a bez rizika, a uvidíte ten rozdíl.

Proč vás bude práce s Caflou bavit?

Je profesionální a komplexní

  • Nahradí většinu nástrojů, které v současnosti používáte.
  • Funkce jsou logicky propojeny a navazují na sebe.
  • Neustále a rychle se vyvíjí.
  • Udržuje vaše data v bezpečí a na jednom místě.

Je cenově dostupné a vždy se vyplatí

  • Nejlepší poměr mezi cenou a výkonem na trhu.
  • Před pořízením ho můžete používat zdarma.
  • Dle zkušeností našich zákazníků ušetří až týden práce měsíčně..

Snadno se používá

  • Caflou je intuitivní a jednoduše se ovládá.
  • Má rychlou zákaznickou podporu (v češtině). Žádní roboti, jen lidé.
  • Je flexibilní a přizpůsobí se vašim potřebám.
  • O všem podstatném se hned dozvíte díky notifikacím.
  • Je přístupné z počítače i mobilu 24 hodin a 7 dní v týdnu odkudkoli.

Užitečné pro všechny

CEO

  • Získáte přesný a kompletní přehled o celé firmě a pokročilé nástroje pro kontrolu jejího chodu.
  • Snadno naplánujete cash flow firmy, a můžete tak dle situace investovat, nebo spořit.
  • Kdykoli a odkudkoli vyhledáte informace o celkovém hospodaření, financích, fakturaci, zákaznících, lidských zdrojích i o stavu jednotlivých projektů.
  • Díky efektivitě práce a úspoře času vzroste produktivita firmy.
  • Vždy budete mít po ruce klíčové ukazatele výkonnosti.

Získali jsme lepší celkový přehled o firmě i efektivnější možnosti kontroly. Vzniká méně chyb, jsme produktivnější a spolupráce v týmu je hladší. Jedním z dobrých klíčových ukazatelů výkonnosti je, že jsme v posledních přibližně šesti měsících nepřišli kvůli chybě o žádného zákazníka.

Balázs Ormándlaki
CEO, Drive Online Marketing

Užitečné pro všechny

Využijte potenciál firmy naplno

  • Zvýšíte produktivitu
  • Zjednodušíte spolupráci
  • Získáte kontrolu